2009-12-24
 22:04:34

Merry Christmas

Jag älskar julen, men dock är den
jobbigt stressig!
Maten ska vara klar i tid,
man måste hinna se Kalle Anka,
alla jul klappar ska vara inpackade.

Menmen, antar att julen är till för både
nack- & fördelar. Det finns det väl i allting?!

Jag kan iallafall säga att jag är nöjd med mina julklappar.
Jag fick;
* Min mobil som ja fick 1-2 månader innan.
* En rosa plånbok med rosett på, skit gullig!
* En mascara
* Brunkräm
* Ett hjärt armband
* Thomas Sabo armband
* Örhängen
* En ljuslykta
* Hårband
* Snowboard underställ
* Pengar till parfym
* THAILAND RESA!

Vad har ni fått för kul i julklapp?!

Ska fota de mesta imorgon om ni är intresserade och se.
Gör det i vilket fall!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: