2009-12-21
 17:50:15

Tycker ni som jag?

Jag älskar julsen och all dess tillbehör och händelser....
Men, jag hatar och handla julklappar!
Man vet aldrig om personen blir nöjd,
eller om det passar osv...
VARFÖR FIRAR VI JUL MED JULKLAPPAR?!

Varmt&svettigt med vinterjacka i alla affärer, miljoner med vimsiga folk,
tusentals långa köer, alltid nå fel i kassan. ÅÅH!
Ni förstår mig, när svetten sprutar och det kliar inne i kroppen
och man vill bara skriiikaaaa rätt ut!


Har iallafall handlat det jag ska nu.





Hoppas ni blir nöjda sötnosar!

Har även handlat en ny smink väska till mig.
Vet ni varför?
Joo, för att jag är ett jävla klantarsel och tappade min i....
TOALETTEN!!!!!

Köpte en på H&M för billigt pris. Lila också, skit snygg!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: