2009-11-07
 14:48:49

Min älskade 17-åring..

Samuel, 17 år, nekad av finsk tant på Hemköp att köpte energi dricka ;)

- Det är 15 års gräns på dem här!
- Aha, men jag är 17 snart 18..
- Ah, men du måste visa lägg för att få köpa..

HAHAHAH!

Stackars min bebis ;) Lägg för energi dricka.. Lite surt att gå där ifrån utan att ha sin Power King i handen, tyckte nog han.. :D Men jag istället skrattar, inte lika snällt. Och jag då? Jag som inte ens är 15 år, skulle inte ens fått köpa den!! Hah, visste inte ens att det var lag på det.. Bra koll jag har ;)

Vad hade ni gjort i denna sitation?

 



 


Ryan

Ja många år sen man hade det problemet.



PUBLICERAT: 2009-11-08, 20:34:20 | URL: http://ryanatwood.blogg.se/
forsman

helt klart kastat en 20-lapp på tanten i kassan och gått ( om den inte kostade mer än 20 kr dvs då hade ja slängt ännu mer pengar:))



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: