2009-11-02
 17:07:31

Praktik...

Jag undrar hur många häftstift det används om året genom bara hålla ihop alla tidningar...

Jag och Michelle har konstaterat att det är en hel del! På praktiken skulle vi plocka bort hundratals häftstift på en bunt med tidningar... Ovärt! Och som de flesta vet så gillar jag och diska när jag har tråkigt, det kommer ta länge innan jag greppar tag om diskborsten igen kan jag lova. Har nog diskat 60 vasar och krukor idag, usch jaa..
Men slutade med att jag fick sätta ihop en egen bukett som skulle säljas och den vart faktiskt helt okej, men fick mycket hjälp av Alexandra(annan praktikant, 2a året på blomstergymnasiumet.) som visade hur man gjorde och sånt där tjaffs.. ;) Hoppas ni alla Fagersta'bor går och kollar vid Blomsterprakt i skyltfönstret för jag har hjälpt till med skyltningen av kottar och blommorna! ;)

Ska förmodligen ta med mig kamera imorgon så får ni se hur fint de är ;)



© Ida Elvira Eriksson


Nu ska jag faktiskt pluggaaaa...


Robbfyran

Förmodligen?



DU SKA TA MED KAMERAN!!!



PUBLICERAT: 2009-11-03, 02:33:18 | URL: http://robbfyran.blogg.se/
Christian Thomasson

jag älskar tidningar och hade jättegärna bytt med dig och stått och befriat tidningarna från häftklamrar. Var hämtar ni tidningarna?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: