2009-11-07
 16:36:27

SVAR PÅ TAL!

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Vad använder du för kamera?
Jag använder Nikon D80, samt objektiven 70-700mm Sigma & 50mm Nikon.

Vilken är din favorit affär?
Gina Tricot, tror jag. =)

Vad använder du för smink?
Oj, det är väldigt olika. Men Isa Dora puder, Dream matte mouse, mascara från Maybelleine & eyeliner, brusch, ögonskugga kommer de mesta från HM!

Vad gör du på fritiden?

Vilken fråga ;) allt möjligt.. Är med vänner, pojkvännen, pluggar, datorn & fotar =)

Varför är du så söt?

Hahah, jadu ;) Ni får fråga min mamma ;)

Hur är det att leva i Fagersta?
Kan säga att det är både bra och dåligt.. Det negativa är väl att det finns inget och göra och de bra är väl att det är gångstånd dit man ska. =)

Vad finns det för skolor i Fagersta?
Heh, jaa.. Risbro, Maria, Alfa, Lindgården, Brinell och många andra gymnasium. :)

Vad kan man göra på fritiden i Fagersta?
Man kan vara på fritids gården, bowla, bada, shoppa lite, väldigt lite ;) Inte mycket alls och göra!

Hur är din kille?
Min kille är världens bästa och det finns ingen annan som honom! =)

Är du oskuld?
Nej, det är jag inte. =)

Har du bra karma?
Jag vet inte riktigt vad som är bra och vad som är dålig karma.. Men tror min karma är bra =)

Vad har du för sko storlek?

Olika på olika modeller, men mellan 38-39.

Vad är bäst men livet?

Att få göra det man känner för, älska, möjligheter, kärlek, vänskap, familjen och såklart kyssar :D

Har du läst bibeln?

Nej, hahah! Kanske läst 2 meningar. =)


yan

Kul att man han fråga något..



PUBLICERAT: 2009-11-08, 20:28:38 | URL: http://ryanatwood.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: