2009-11-03
 19:29:39

Uhm...

... varför ligger det en Almondy daim tårta i frysen och skriker....



Bara så ni vet har jag inte ätit godis på 3 månader =) (undantag med pulver rör, de ingår inte i godis kategorin.)
Men på söndag nästa vecka när jag och Samuel åker till Spanien blir det en fet godis påse i bilen dit och tjocka massa söt saker ;)

Vet ni? När man frågar 118 800 (de som har svar på allt) om det är gris i röda Ferraribilar så svarar de

De röda godis-Ferraribilarna innehåller gelatin, vilket vanligast utvinns ur svinsvål, så det är gris i bilarna.


Usch tänkte jag ett tag och rynkade på pannan, tills jag fick tanken att.. Fan det är ju gott så varför låta gris saken hindra mig, du, oss att ferrrrarriii bilar? =D





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: