2009-10-04
 16:11:25

Hade du tagit chansen?

Om erat liv fanns som bok, från att ni föddes tills ni dör... Hade ni tagit chansen att läsa den då?

Jag är osäker om jag änns vill svara på detta, visst hade det varit kul och vetat om man har en lyckat framtid yrkesmässigt och äktenskap.. Men ändå om man visste hur livet såg ut hade det inte funnits denna livskänsla som man har nu. Ibland kan jag tycka att det skulle vara häftigt att se in i framtiden för att se hur vissa saker slutar eller börjar.. Men vill nog inte veta hela min framtid, det ska vara min överraskning till mig själv helt enkelt! =)


Hahaha, man kan ju drömma. =)


robbfyran

Så du ska gifta dig emd samuel år 2020 ;) grattis då :P



PUBLICERAT: 2009-10-07, 15:48:42 | URL: http://robbfyran.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: