2009-10-18
 21:25:45

Varför?

Jag stör mig på att man inte kan betala med kontanter på VL bussarna längre.. Jag använder VL-kort, men för alla andra som inte gjort det förut.. Som min pojke, när han ska komma till mig så betalar han med kontaner på bussen. Men nu går det ju inte. Störande för de som inte vet heller att de inte går att betala med kontanter för då blir det massa krångel och längre väntetid, så man kommer aldrig hem eller dit man ska.. Tar ju tamefan dubbelt så lång tid. :P Varför ska vi rätta oss efter de tjuvar som rånar buss chaufförerna? Det här ger ju bara alla tjuvar makt! åh..



Och varför är buss chauffören så glad på kortet? Ingen buss chaufförare är glad....




Anonym

sant!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: