2009-09-10
 19:00:16

Lite för tidigt kanske?

Är det bara jag som börjat skriva önskelista inför jul? Ni kanske tycker jag är helt vrickad i huvudet, men jag tycker det är en bra idé! För jämt när min farmor/farfar och mormor och alla frågar vad man önskar sig säger jag jämt "jag vet inte".. Alltid lika bra och vara förberädd. ;) Hahah! Tänkte skriva lite vad jag önskar mig. Vi får gärna skriva era önskelistor om ni har påbörjat med det, det kanske bara jag som är tidig.. Vad vet jag?

* Parfym - Princess
* Presentkort - Gina Tricot
* Kamerastativ
* Tomas Sabo - Armband
* Mobil - Samsung toutch
* Paraply :D
* Smink - Mascara, Dream matte mousse

Det är det jag önskar mig! =) Fast fick dyra julklappar förra året så ska väl inte förvänta mig massa. =) Får spara pengar själv och köpa det jag vill ha sen. =D


MOHAMMED-THE ONE & ONLY

Du ska fan inte säga något om att spara pengar! Du har redan 28000kr tack vare mig :( !!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 16:36:33 | URL: http://midoelturkk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: