2009-09-14
 21:04:25

Vet ni?

Vet ni? Imorgon har jag skolfoto, och jag har ingenaning om vad jag ska ha på mig eller hur jag ska se ut... Orkar inte bry mig heller.. Öppnade garderoben för att kika efter kläder, men stängde den lika fort! Jag vet att jag bara kommer bli irriterad för jag inte hittar något och ha på mig! Så blir att ta första bästa imorgon bitti istället. (= Nu blir tv en timme, sen Riverside och facebook för att fixa min farm. Sen blir det faktiskt godnatt! =) hihi :*


MoeJoe

Det här är nog den dummaste frågan hittils....får du betalt för reklamen som är på din blogg??


elviravardet

Hehe nejnej. =) Man kan till och med betala för att slippa reklamen. =) hehe!



PUBLICERAT: 2009-09-15, 20:15:01 | URL: http://elviravardet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: