2010-12-15
 12:37:57

15: MINA DRÖMMAR

Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.



Jag har många drömmar...
Men tänkte ta upp några av mina personliga drömmar.
Jag vill ha barn, vid ganska ung ålder men vet att det inte skulle gå när
jag inte har något jobb eller fast inkomst. Vill även leva klart som tonår och även efter de ett tag.
Bara leva livet, resa, se mig omkring, flytta till olika städer, jobba inom olika branscher, UPPLEVA!
(Advokat & jobba med kriminella, allt inom media, makeup artist, hårstylist osv..)
Jag vill flytta till stor staden Göteborg, bo på riktigt lyxig lägenhet på Avenyn och leva högklass.

Vill även bo utomlands och tropiskt, vackert, kanon väder och få solbränd kropp.
Ännu en dröm jag har är att få allt som jag vill och att allt ska bra så bra som möjligt.
Önskar att allt blir fantastiskt och underbart!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: