2010-12-20
 09:46:40

20: DENNA MÅNAD

Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.

Dag 15    Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden


Denna månad har gått så sakta..
Hela året har sprungit iväg, men sista månaden detta år har inte flugit iväg.

Jag har hunnit med att handla julklappar, men har ändå en kvar att inhandla.
Jag har fira både mammas och pappas födelsedag.
Jag har insett många tråkiga saker och vissa bättre..
... Den här månaden innehåller massa godsaker,
det är uppesittarkväll om 3 dagar, jul om 4 dagar, nyår om 11 dagar..
... och denna månad, idag den 20:de fyller mitt och Samuels förhållande 21 månader♥

Det är även sista månaden på det här året, 2010..
Jag har många förväntningar, mål och uppdrag nästa år som jag ser fram emot.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: