2010-12-06
 20:21:04

6: MIN DAG

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?

Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

Min dag började klockan 5 imorse. Insåg att skolan var uteslutet idag, mådde inte så bra.
Kunde somna om ett tag, mamma väckte mig och jag åt lite smörgåsrån till frukost. Mmmm..
Vid ett hade jag tagit mig till ungdomsmottagningen för att fylla på med nytt recept till p-piller.
Mamma hämtade mig sen därifrån vi handlade lite mat och en julklapp.
Mamma fyller även år idag så jag paketerade hennes present och hjälpte till med fikat,
några nära och kära kom och jag har fikat och umgåts sen klockan 4 idag.
Nu är jag bänkad framför TVn,
20.00 Top Model,
21.00 CSI,
22.00
Pensionär jävlar Kvinnors hemliga liv


Teresa

Du vet väl om att du är mig både när och kär?



Puss/ "faster" ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: