2010-12-03
 10:24:16

3: MINA FÖRÄLDRAR

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag



Kunde inte hitta någon bild på dem tillsammans, inget bröllops foto.
Så blev två olika separata bilder.
Det här är mina föräldrar, Lars och Linda. Absolut dem bästa som finns!!
Tyvärr bor dem inte tillsammans längre, men jag älskar båda lika mycket ändå.
Pappa bor i Norberg och mamma i Fagersta. Båda fyller år nu i december.
Dem ställer alltid upp för mig och mina syskon, vad det än är så finns dem där och stöttar och hjälper.
Jag har underbara minnen med min föräldrar och jag håller de hårt inom mig, det är inget som jag glömmer.
Jag älskar mina föräldrar med hela mitt hjärta!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: