2010-12-07
 13:51:43

7: MIN BÄSTA VÄN

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag

<-- Therese




Måste bara börja med att jag har underbara vänner!
I 6 år har jag och Therese hållt ihop och vi har gjort allt tillsammans.
Vi har varit på skidsemester två gånger, varit i Göteborg flera gånger, sommar-/vattenland,
firat nyår tillsammans och så har vi gjort en miljon andra saker tillsammans.
Nu går vi på två olika gymnasium, på två olika orter, har pojkvänner på olika orter också
så det är snål tid att ses som förut. Men jag är glad att vi fortfarande är vänner! ♥
Jag har våra minnen djupt i hjärtat föralltid!! Love you♥












Therese

Kommer alltid ha roligt med dig,och du är fortfarande min bästavän fast vi inte träffas så ofta längre, men dig kan man verkligen lita på <3 LOVE U <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: