2010-02-18
 18:24:57

Du var helt enkelt bäst!!!


Chockerande, inponerade vän!!!

Massor av redovisningar nu i slutet av nian.
Alla var nervösa på just denna muntliga redovis.
I denna SOredovisning skulle man gå in i en
roll om en person under andra världskriget.


Alla hann inte, men avslutet på denna lektion
var helt underbar!!
AMANDA DU ÄR FANTASTISK!

Amanda gjorde den bästa redovisningen
som en elev jag sett gjort! Hon var helt grym!
- det går inte att beskriva, ni som läser detta
och inte fick vara med och höra och se,
missade något...
Ja hon var nervös, det var alla!
Men det märktes inte, hon hade
det där extra som vilken elev som helst
skulle vilja ha inom sig! Att VÅGA!

Hennes 15 minusters redovisning
var det bästa jag hört!


Jaa, det är svårt att uttrycka känslan
man fick känna. Ni förstår säkert inte
ett ord av detta inlägg om Amanda,
men hade ni förstått och sett och hört
hade ni också varit så otroligt glada
och stolta över henne!


Måste erkänna att jag verkligen känner
mig som en stolt mamma till Amanda. heh.
Men det är kul att se andra lyckas!!!

Amanda du kunde inte gjort detta bättre,
du är värd varenda + i ditt MVG! (MVG++++)
Hade det funnits UMVG (ultra mycket väl godkänt),
och varit omöjligt att få...
Hade du prickat upp det idag!

Hade jag varit lärare,

hade du fått ett UMVG! ;)

"När SO-läraren fäller en tår,
då har du gjort detta bra" ;)


LOVE TO YOU! =)<3


Amanda

haha, taack så grymt mycket! :)

jag tror du kommer lyckas lika bra, de gäller bara o öva :)

men tack! du är en underbar vän! <3


Piinky

tack så jätte mycket =) jag fotar faktiskt med min mobil hehe



Kram



PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:38:34 | URL: http://piinkys.webblogg.se/
Piinky

ja eller hur hehe =)



Kram



PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:48:20 | URL: http://piinkys.webblogg.se/
FOTOGRABBEN.SE

Tjabba tjena hallå, jag säger så :D

Vad gör du då tjejen? =)



PUBLICERAT: 2010-02-18, 18:56:30 | URL: http://FOTOGRABBEN.SE

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: