2010-02-14
 18:08:47

ojojoj... sikken otur man kan ha..

Åhhhh ni skulle vara vilka
tabbar jag gjorde i fredags..

Gjorde ansiktsmask och
sen skulle jag skölja ut skålen
hade i tvål och satt på vattnet...
- gick iväg sen när jag kommer
tillbaka är handfatet fullt av....
ETT BERG! :o hahahaha
skum skum, bubblor bubblor!



Sen skulle jag vara duktig
att rensa databordet efter jag
hade dammsugit mitt rum..
Så skulle jag "damma av"
tangentbordet, men glömde
att sänka sug styrkan
dammsugan... Och plötsligt
sa det *SLUMKLICKIIiIHHH*
FYRA tangenter sögs upp... :(

- ringde Samuel och frågade hur
man fick upp dammsugaren så jag
kunde få ut mina kära tangenter..




Jag fick ut stackrarna men dem var dammiga och ledsna... Jag förstår dem... :(
Fick plåstra om dem och sätta tillbaka de. Tur att ingen större skada
skedde.. ;(



Asta

Hahah tack! Vad jobbigt läge när de sugs in!



PUBLICERAT: 2010-02-14, 20:17:44 | URL: http://www.azta.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: