2010-02-08
 17:11:33

fjortis burn in hell!



Åh jag förstår inte vad som händer längre...
Vad har hänt med barndomen?
Vad har hänt med alla små söta barn?
Varför bär alla tonvis med smink,
"kortkort", pushade bröst
(som ej finns),
högklackat?!?!

Kissie påstår att hon är en bra förebild..
Men vad tror ni händer med alla så barn nu?
Många som följer strömmen och blogga,
läsa stor bloggare osv...
Och genom att vara en stor bloggare
anser jag att man har ett ansvar att
inte utge och spela någon så överdrivet
som det egentligen inte är...

Vi vet ju nu att bloggare som
Kissies, Dessie och Paow
spelar en slags "roll" för att
verka intressant och få fler besökare
samt tjäna mer pengar..
- tycker ni inte att man borde
tänka på vad man skriver i sin blogg?

När jag var runt 9-12 år sminkade inte
jag mig varje dag, tupperade håret, använde
platt-tång varje dag, köpte smink för massvis
av pengar... Hur ser 10åringarna ut idag?

sjukt tycker jag...

Och vilka ser dessa små barn upp till?



Jo alla stor bloggare!

Vad blir resultatet av detta?



=
irriterande småungar, som verkligen
tror dem är snygga, och ser bra ut men
sanningen är att ingen tycker det och
det är inte okej enligt mig att hoppa i
en roll för att man ska bli accepterad! nejnejnej!!!
Du är född till den du är och den
du är ska du leva som!



dalia

åh gud, dem äckel fjortisarna äcklar mig totalt. Men som sagt det är deras "förebilders" fel.

Keep it up, du är sjukt bra på att skriva sånna meningsfulla texter, som beskriver & förklarar. Det borde finnas mer personer som du.



PUBLICERAT: 2010-02-08, 22:36:55 | URL: http://dalleh.blogg.se/
gotlänning, sambo & foto [TÄVLING]

HÅLLER MED!



PUBLICERAT: 2010-02-10, 11:01:03 | URL: http://ringbomm.blogg.se/
A.Lindh

så jävla rätt!

Vafan, kolla på dom som är lika gammla som mina systrar (11&12år) dom ser ut som riktiga slampor rent utsagt! :S

de e ju sjukt, varför inte vara barn så länge man kan? de skulle jag valt. Barn. Men men, håller verkligen med dig =/


Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: