2010-01-09
 16:59:54

Children time ;)

OHYES!

Jag älskar gamla fotografier,
ni vet när man var liten och
gullig och massa minnen!

Visst kan det vara jobbigt och ledsamt
att kolla igenom fotoalbum, men
hur häftigt är det inte att få känslan
att vara liten igen och så? o:

Jag älskar min barndom,
den kunde inte varit bättre!

Dock saknar jag hur lätt det
var och vara liten och inte behöva
tänkte på konsekvenser utan bara vara!

Men men, vi blir större
och äldre för att kunna ta hand om oss
själva och sedan skaffa egna barn och
ge dem en händelsrik och lycklig
barndom! =)

Jag har format massa bilder
på mig och mina syskon till ett
hjärta och satt upp på väggen hemma
hos min far. Det är faktiskt ganska
stort!


Dessutom är det gulligt
att kolla andras fotoalbum!!




Amanda

Åh vad sööt=)



PUBLICERAT: 2010-01-09, 23:45:28 | URL: http://underthehood.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: