2010-01-06
 00:34:16

Fjorton några dagar till...

Japp, jag är 14år i en månad till!
Är född 1995!

Många tror att jag är äldre,
går faktiskt med -94or sen
några år tillbaka. Jag går i en årskurs
med dem som är ett år äldre än mig
för att jag var tillräckligt mogen
och kunde sköta mig.
Inget ovanligt med det!

Men..
Många tror att bara för jag är född -95,
så finns det ingen chans att jag ska få
umgås med dem som är snäppet äldre..

Bara för att jag är fjorton menas det inte
att jag är riktig fjortis, barnslig, omogen.. Nonono!
- Jag kan uppföra mig, gör det bättre än vissa som är äldre.
- Många tror jag är äldre än vad jag är,
det måste ju menas att jag inte betér mig som att vara 95a.



Så döm inte någon, förren man vet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: