2010-01-06
 00:58:20

Trött, förlåt för irrigt inlägg..

Hur mycket är okej?
Fick en rolig tanke nyss..

Varje dag varierar humöret hos alla..
men hur mycket okej är det att vara;
* glad
* ledsen
* arg
* sur

* besviken, depprimerad, rädd,
nere, överglad, trött, avensjuk, pigg osv..

Jag kan vara ärlig och säga
att jag är i en period nu.
Då mitt humör på en nöjespark
och åker runt och runt i bergochdalbanan.

Dagligen så är jag
sur, lätt-irriterad, depprimerad,
men är faktiskt inte bara en emo nere tjej,
utan jag är glad och lycklig också! =)

VET ATT I TONÅREN LEKER HORMORERNA
I KROPPEN OCH MAN ÄR UPPE & NERE
VARANNAN DAG!

du vet,

att man måste ju må dåligt,
vara ledsen för att kunna bli
lycklig och må bra..



[sofia - foto]

Svar: Tusen tack :D



PUBLICERAT: 2010-01-06, 02:16:41 | URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
camilla


camilla

SV: ingen aning. de är nå fejk grej :p



PUBLICERAT: 2010-01-06, 11:59:55 | URL: http://jaern.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: