2010-03-08
 20:13:10

HAR JAG TIXS?

En sak ni inte visste om mig...
I'm going to tell yaaa'

Jag har typ tixs?
Du kanske skulle kalla det
tvångstanke, men jag vet inte
om jag skulle kalla de det.
- För jag gör det utan att jag
vet om det.. :s


Det började såhär...
När jag pratade i telefon eller
hade en konerversation med någon
så skrev jag vissa ord med fingret
på tummen, handen, benet osv...
I början visste jag om att jag gjorde det,
men nu händer det av sig själv..

När jag kollar på tv och ett utvalt
ord sägs skriver jag med hjälp av mitt
pekfinger på tummen, (på samma hand).
UTAN MEDVETANDE!!!

Ibland kommer jag på mig själv,
då blir jag bara arg och rädd för mig själv..

Åhh det är så jobbigt, hur ska jag göra
för att övervinna mig själv? och sluta
upp med de här konstigheterna? HJÄLP!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: