2010-03-01
 21:20:45

åhaa ;(

Det är svårt att förstå...

Efter massa helt underbara
år tillsammans.. Vi var som en familj!

4,5,6,7,8,9

Minnen med mina klass kompisar..
Dem jag aldrig kommer att glömma..

När vi härjade sönder klass rum,
utskällningar, utslängningar, möten
men föräldrar/lärare, vi som var den
stökigaste klassen i hela världshistorien,
men även den som lärarna älskade...


Nu finns det inte ens en hälsning som förkommer..



tårar i ögonen när ja kikar igenom alla bilder
den tiden vi kunde kalla "oss".... Och säga föralltid....

Har lärt mig en sak, att aldrig säga "föralltid"....

det sårar för mycket..


jag saknar er brudar!


Emma

ÅH saknar sjukt mycket, :(

vi måste ha ett pjamasparty igen :')



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:34:19 | URL: http://eemmab.devote.se
elin

:'( !! JAG SAKNAR OSS.. <3 pyjamasparty,alla bilder vi tog i skolan, och när vi var hela tiden!! klass 9E. :( vi måste hitta på nått.. men det händer ju aldrig. <3!!



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:54:40 | URL: http://eelinstyle.bubbleroom.se
syrran

awi.. saknar dom :(

saknar tiderna A L L A skrattade och dampa..

& jag saknar dig...

:'( (L)


Cassandra

ååh jag saknar också :'(

måste ju se till att de händer igen!<3



PUBLICERAT: 2010-03-02, 14:42:54 | URL: http://cassiesblog.bloggplatsen.se
Therese

saknar verkligen oss alla! vi hade så kul tsm ! :/

får se till att de händer nått på sportlovet om alla kan? <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: