2011-12-30
 21:56:15

TIDSFÖRDRIV - ÅR 2011

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja en hel del.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja det gjorde jag! Mitt var att ta tag i träningen och har fått resultat.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, min brorsons mamma fick en till son.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, morfar♥

5. Vilka länder besökte du? Turkiet.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Frihet och mer glädje!!

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Inget speciellt.

8. Vad var din största framgång 2011? Påbättrar mina kunskaper om just min kamera.

9. Största misstaget? Förväxlat ögonbrynspennan med en rödbrun läppenna som jag inte märkte.. förens dagen var slut...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Skulle väl vara när jag fick allergichock av laktosen å fick enorma magsmärtor och feber.

11. Bästa köpet? Min Samsung Galaxy.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Mig själv.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, massa saker.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Fest hos mange & Sexy and I know It.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat tid med mina vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Setat hemma.

18. Hur tillbringde du julen? Morgonen hos pappa, dagen hos svärföräldrarna och kvällen hos mamma.

19. Blev du kär i år? Nej.

20. Favoritprogram på TV? Teen Mom och 16 and pregnant.

21. Bästa boken du läste i år? Elsas Värld.

22. Största musikaliska upptäckten? Vet faktiskt inte..

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer ej ihåg.

25. Något du önskade dig men inte fick? Nej.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? De var ju i februari, har för dåligt minne.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag vet inte.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Egen.

29. Vad fick dig att må bra? Kärlek.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Killen i Step Up filmerna.

31. Vem saknade du? Mina gamla vänner..




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: