2011-01-26
 21:40:55

MINNES & MINNES...

Klant...
Igår när jag hade bokat studion för fotografering...
Inser jag att jag glömt minneskortet hemma i datorn, suck!!
Men som tur var hade jag reserv minneskortet i plånboken så fick köra med det.
Men den krånglar varje gång jag ska överföra bilderna till datorn.
Fick som tur var över bilderna, men de tog ett tag.

Så pratade lite med min foto-lärare vad som kunde vara fel, men vi kom inte fram till något.
Senare kom han tillbaka
Håkan - Du får det här minneskortet får du.
Jag -  Tack, men...
Håkan - Men bara om du kastar de andra!
Iallafall kikade jag igenom alla mappar i reserv minneskortet,
hittade några bilder från december, som jag helt glömt bort.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: