2011-05-11
 22:06:33

ORDER BESTÄLLD!

God kväll sunshines!
Jag precis klickat hem lite kläder. De känner jag mig värd efter
att jag är helt slut efter en några timmar i solen och agerat städerska hemma
hos mig och mamma. Äntligen har mitt rum fått storstädning! ;-)

Efter Big Brother hoppas jag ner i nybäddad säng och sussar. God natt vänner!
En sminkning med rasta färger som jag testade när jag fick min "Eleven 120 Colour Eye Shadow" (eleven.se)
& kladdade ihop en bild i photoshop nu innan BB började.


Molly Bergström, UPPSALA

Åter igen en ny dag! ;D

Dagarna bara rullar iväg, ellerhur?

Hoppas du får en kanonbra torsdag :)



PUBLICERAT: 2011-05-12, 13:34:56 | URL: http://mooollys.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

så snygg blogg du har!



//anna

driver egna webshoppen AVANNA med egendesignade linnen tshirts tygkassar smycken och posters.

www.avanna.se



PUBLICERAT: 2011-05-12, 15:52:25 | URL: http://pyttis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: