2012-01-12
 18:24:02

ATM: LAGAR MAT I KÖKET SOM EN RIKTIG KVINNA!

Ibland älskar jag bara hur livet leker med mig..
Vaknade imorse tar extra tid på fixa håret och äter något långsammare än vanligt tills
jag kommer på att jag inte valt kläder för dagen.
Ångrar då att jag somnade på soffan kvällen innan och glömt av det.
Kollar vädret efter hur jag ska vara klädd suckar att det regnar *JAG SOM SKA ÅKA SNOWBOARD I HELGEN*
tar bästa mysigaste plagget i garderoben och far till skolan...
Livets hämnd fortsätter, de visar sig att första lektionen är inställd och andra lektionen som är resten
av dagen är fotouppdrag/tävling.. Bara att åka älskade 500 bussen hem och sätta igång och fotografera innan
dagsljuset blir till mörker, vilket det blev snabbare än förväntat OCH jag hann inte klart..

Suckar nu i efterhand ännu en gång att jag inte tog chansen att få skjuts till gymmet och
nu är de isgata utanför och jag rör mig inte en meter utomhos idag. LOVE LIFE!! :-)♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: