2009-10-08
 18:15:06

Jag vill...

Jag har en önskan...
Jag vill ha ett husdjur! Tänk er att sova brevid en liten valp och slippa ställa väckarklockan, man vaknar med söta pussar av valpen. Åhh, jag vill verkligen!!
Eller kanske en mina kulting(grisbebis), va speciellt det skulle vara. Komma hem från skolan och blir välkomnad av att kultingen slickar en på tårna.. ;) hahahah nöffnöff! Och duttar den söta runda nosen på allting =D

Nej men, en liten gullig valp skulle göra mig lycklig! =) Tänk om jag hade förmågan och övertala min mamma så hon går med på det.. Skulle vara "a dream come true!"



julia

svar; Hennes och maaau faktiskt. fast de va ett tag sen; )



PUBLICERAT: 2009-10-09, 22:24:56 | URL: http://alexandrajulia.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: