2010-01-13
 20:26:37

Modig med självmord?

Hela livet är en utmaning
för oss alla!
Vissa väljer att inte kämpa,
dem tar genvägen till döden,
eller låter livet leva på
depression.
-Vi som är vid liv,
vi är dem som fortsätter
kämpa trots hinder..

Många säger att man är
modig och ta självmord?!
- Jag är helt emot det,
då är man ju feg och inte
klarar av att leva livet...

Varje gång någon säger;
"lev livet, det är så kort!"

så måste jag jämt påpeka
att det är klart man ska leva
livet men livet är faktiskt det
längsta vi har!



Nej... Jag tycker alla ska leva
livet och stå emot dess hinder.

Vi alla är starka!

VAD TYCKER NI?
är det okej att ta skälvmord?
om ja, vid vilka skäl?

skulder, ensam, inte älskad,
hatad, mobbad, hotad?


Jag är strängt emot det!


camilla

jag tycker helt emot dig för en gång skull. lr aa.. typ. det ä både och. det är modigt att ställa sig på tex tågrälsen åå klara av att stå kvar!!! men de är fegt att inte försöka. men vissa gör ju verkligen de, men orkar helt enkelt inte när dom inte lyckas..



så det är lite både och.



PUBLICERAT: 2010-01-13, 22:20:30 | URL: http://jaern.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: