2010-12-11
 21:08:51

11: MINA SYSKON

Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.

<---Tommy
<--- Oliver och jag

Jag har en hel bror som heter Oliver och nyss fylld 18 och myndig.
Vi är nära varandra, men vi är också väldigt duktiga på att bråka om små saker. Syskon bråk♥ heh
Han är verkligen familjens clown, vilken humor han har. Och otroligt roliga idéer han kan komma med.

Sen har jag en halv bror, vi delar på samma mamma. ;)
Tommy heter han och han är 28 och är pappa till världens underbaraste barn, Liam
Träffar dock inte han så mycket som förut av flera anledningar, jag saknar honom och
önskar att i framtiden att vi kommer umgås mer.

Jag gillar att vara yngsta syskonet och att jag har två bröder, tror inte jag skulle
komma överens med en äldre syster. heh!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: