2009-09-18
 18:11:56

Underlig tanke...

Jag och min kompis Therése satt och snackade idag när jag färgade hennes hår... Så kom vi in på, om vi skulle ha ett handikapp mellan blind, döv och stum vad vi helst hade haft (om man var tvungen och ha ett alltså). Vilket skulle vara jobbigast? Vilket skulle vara lättast och leva med?
Vilket av dessa handikapp skulle jag valt... Jag hade nog varit stum, för jag vill kunna höra och se.. Vad hade du valt? Alla vi som har alla dessa kunskaper och kunna se, höra och prata ska vara riktigt glada! Tänk dem som inte kan prata eller se osv.. Ibland får jag sånna här tankar, konstigt jag vet.. Men jaa...

Senare; käka med Samuel & Therése sen hitta på något kul! =D Hoppas ni får en bra kväll allasammans.


robbfyran

Lätt jag skulle välja att INTE kunna prata. Jag vill kunna höra musik och saker, ochs en vill jag se allting. Jag kan juh alltid skriva en lapp om jag vill nåt :P



PUBLICERAT: 2009-09-21, 15:31:36 | URL: http://robbfyran.blogg.se/
elviravardet

Precis så jag tänkte med! =)



PUBLICERAT: 2009-09-21, 21:17:29 | URL: http://elviravardet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: