2009-09-22
 16:53:41

Vad går det ut på?

Vad går det ut på att ha 10ton smink i ansiktet, upp pushade bröst upp till hakan, stort sönder blekt tuperat hår, smal så revbenen syns och vita läppar? Vad är meningen? Jag bara undrar varför? Varför tror alla tonårs tjejer att man måste se ut så för att bli accepterad? Jag tycker alla duger som man är!
Många som ser ut så, beter sig som idioter... Deras attityd är som att slinta kniven i skinnet.. Alltid lika taskiga och respektlösa. Vad är det med dem? Jag börjar tro att det är en sjukdom. Hahaha!


robbfyran

Jag förstår hur du tänker...dom beter sig ofta som idioter. men självla utsidan måste jag nog erkänna tycker jag kan vara rätt snyggt ibland. tyvärr. killar gillar sånt...inte alla men en del. å alla som ser ut så är inte idioter. men en del :P



PUBLICERAT: 2009-09-22, 19:35:04 | URL: http://robbfyran.blogg.se/
elviravardet

Ser inget fint i det tyvärr...

Men alla är inte sig själva, många är inte det! Det är som någon tar över en och styr en. Förstår inte vad ni ser hos de tjejer som inte är sig själva. :(



PUBLICERAT: 2009-09-22, 21:48:46 | URL: http://elviravardet.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: