2010-12-09
 14:47:53

9: MIN TRO

Dag 1 – Presentera mig själv.
Dag 2 – Min första kärlek.
Dag 3 – Mina föräldrar.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 9 – Min tro.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.




Jag har ingen speciell religös tro. Så inget jag kan berätta om här.
Så tänkte berätta om en annan tro som jag har.
Jag har väldigt stor tro på mig själv, jag nedvärderar inte mig. (Som många andra gör, tråkigt nog!) 
Utan inom mig peppar och "stöttar" jag mig själv och intalar mig att jag klarar det
bara jag vill. Jag respekterar och accepterar mig själv och det tror jag är väldigt viktigt.
Jag har ärvt mycket av min mor som är den starkaste människan jag vet, hon har lärt mig
mycket om hur man ska respektera sig själv för att må bra och känna sig bra.
Hon är en bra förebild för mig, alla behöver olika förebilder som passar för en själv.
Mamma♥




Anonym

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: