2009-12-06
 19:23:07

MEST ANNORLUNDA SEX-PLATSEN!!! Vilken är din?



Vill man som förälder veta allt om sin tonåring?

Vissa saker tycker jag kan slå för hårt mot sina föräldrar eller vara för privat för en själv..
Ni får inte tro att jag är värsta drama bruden som gör bort mig hela tiden,
och skapar de störta rykterna för året... Så är det verkligen INTE! =)







Hittade spalten med olika påståenden som föräldrar inte vet om sina ungar från Aftonbladet.

Några påståenden om sex, och fick mig på tanken om att ni alla som läser mig blogg, exakt ALLA ska
skriva sitt mest konstigaste, spännaste ställe där ni haft sex på! (Ni som inte haft sex får skriva de ni kan tänka er) Eller om någon av era kompisar eller varför inte föräldrar eller någon annan nära som har haft sex på ett riktigt annorlunda ställe!

Ni som inte står för de stället ni haft sex på får väl kommentera anonymt! Jag publicerar inga kommentarer.
Sen så avgör jag det MEST ANNORLUNDA SEX-PLATSEN senare.. ;) Just doooo it!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: