2009-11-04
 18:47:28

Tycker du som jag?

Vad gör en blogg bra egentligen? Sveriges störta bloggare är egentligen värdelösa, de skriver om sin vardag och skryter om sina kläder, sina pengar och att de är kända.. Är det kul och läsa? Nej, absolut inte..
Jag tycker det är värdelöst att läsa någon blogg som de skrivs flera tusen ord lösa meningar som beskriver ders vardag..


Liksom, jag bryr mig inte speciellt mycket om hennes, hans, din vardag...



Hur mycket roligare är det inte att läsa om var folk tycker? Om man har någon gemensamt med den bloggaren och så..? =)


Men andra sidan kan jag läsa min vänners bloggar där de skriver om sin dag, men jag kanske inte sätter den bloggen högst på den hemliga toplista med fem stjärnor.. Men de kan vara bra och veta vad som händer och va de har gjort.. =)

Senare i veckan ska jag ha frågestund, men nu ska jag ställa några frågor till er läsare..
  • Vad gör min blogg bra?
  • Vem är du som läser, ålder, man eller kvinna?
  • Läser du min blogg för den är bra eller bara för jag är din vän?





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: