2009-11-06
 14:50:18

Jag tänkte..

.. faktiskt hålla min statistik dold för er! Men har fått en fråga om hur många besökare jag har.. Och idag fick jag en kommentar då de stod "Asså inte för att vara taskig men det verkar ju inte vara så många som läser din blogg??"

Och kanske är det inte många som läser min blogg, men jag klarar mig med de underbara läsare jag har. Skulle ju vara roligt och få fler som läser, men jag kan inte tvinga alla att läsa den.. Och vad märks av er läsare att jag inte har många som läser min blogg? Att jag inte får 100 kommentarer för varje inlägg jag gör? Eller? Jag läser många bloggar, men jag kommenterar inte varje blogg heller.. Så jag förstår inte varför tanken kom upp på den där personen att jag inte har många läsare? Lite skrattretande.. ;)

Det går väldigt mycket upp och ner, men mer unika besökare har jag än jag hade förut för en månad sen.. Och det är bra och roligt! :D






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: