2009-10-29
 01:49:20

Förlåt..

Skrev ett inlägg om att vi tjejer även killar är snygga precis som vi är...
Men idag när jag och baby var ner på Q, skulle Cina, Asta och Emma baka halloween kakor, så jag vart med i deras 'team' och hjälpte till =) Och såklart var Robbfyran där med kameran.. Och bilderna kommer direkt upp på hans blogg, så kommenterade jag att det såg ut som jag var gravid ut, för de gjorde jag!!! :O men är inte det, som tur är ;)

Jaja, ber om ursäkt Robert för att jag klagade på min uppblåsta fina mage. ;)







Robbfyran

I like it ;)

Du är förlåten :P men du vet att jag granskar allt du säger ;) he håå min vän :)



PUBLICERAT: 2009-10-29, 05:55:15 | URL: http://robbfyran.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: