2009-10-27
 15:23:06

Jag vet..

Jag vet, ja vet.. Dålig uppdatering, men jag har faktiskt höst lov och jag har mycket på schemat som ska göras..
Till er alla tonårs tjejer som tycker/tror ni har förmycket kött på kroppen.

" Något att tänka på om man vill banta;

Jag har det i munnen några sekunder

i magen några timmar

men på höfterna hela mitt liv "

Alltså... Alla ni tjejer klagar på hur ni ser ut att er mage är för tjock eller låren är feta? (Hörs ofta i omklädningsrummen efter gympalektionerna.) Ingen kan nångång säga att de är fina, som att mina ben är bruna och fina eller mitt ansikte är vackert utan smink... Varför jämt klaga och varför aldrig se något positivt? Skärp er!! Vi är snygga som vi är! =) Visst?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: