2009-09-03
 16:19:11

Varför?

Nu börjar designen bli klar och headern kanske inte är den bästa gjorde den på tio minuter i Photoshop.

Tror nog alla har haft tanken om varför man lever, och vad meningen är med livet.. Jag skriver en krönika i skolan om livsåskådning. Tycker det är ganska intressant och tänka på dessa olika frågor, men ändå så blir jag så arg för jag får inge svar på de. Får även dödsångest, vill inte bli gammal, vill inte dö. Vad händer egentligen efter man dör? Blir det bara helt svart som när man sover? Eller kommer man födas på nytt? Ingen har något korrekt svar på dessa livsfrågor, alla tror olika. Vem vet, tänk om man kommer på en ny värld eller planet? I alla fall så tror jag man har något livsmål som man lever för att uppnå. Ganska fascinerande och otroligt att vi lever och hur skulle det vara om vi inte fanns. Om ingenting hade utvecklats och vi kanske levde som på stenåldern? Det är otroligt hur vi utvecklas, tänk om datorn inte hade uppfunnits då skulle inte jag sitta här och skriva i min blogg... Nu kan jag bli irriterad igen att tänka på det här, jag blir förvirrad. Hehhe! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: