2010-12-13
 08:57:39

13: DENNA VECKA

Dag 11 – Mina syskon.
Dag 12 – I min handväska.
Dag 13 – Den här veckan.
Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Min första kyss.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – Detta ångrar jag.
Dag 20 – Den här månaden.


Den är veckan börjar med Lucia och slutar med sista advent.
Vilket betyder att det också är veckan före julafton. Jag har inte någon direkt aning om
hur jag ska fira julafton än.. Mor och far separerade för snart 4 år sedan och det här året
blir första året som jag inte kommer fira julafton tillsammans med mamma och pappa.
Utan olika dagar? Eller olika tider? Have no idea.....

Denna vecka ska jag hinna med att fotografera ett foto reportage till skolan,
skriva en bok recention på engelska, handla en sista julklapp, fira pappas födelsedag,
städa rummet, byta sängkläder, ordna garderoberna och kläderna.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: