2010-12-02
 10:22:41

2: MIN FÖRSTA KÄRLEK

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag




Min första riktiga kärlek är med mitt nuvarande förhållande, med Samuel. ♥
I mars har det varit vi i hela 2 år! Jag älskar honom mest och han är underbar.
Vi har haft up's and down's med det har gjort vårat förhållande starkare.
Vi vet hur man gör för varandra för att känna oss älskade, omtyckta och stöttade.
Vi har roligt tillsammans och vi är verkligen glada över att ha varandra.
Jag älskar dig, Samuel hjärtat. ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: