2010-02-25
 21:57:16

"Fönster shopping..."

ÅÅÅÅÅÅÅH!!
Låt en ängel från himlen
komma med paket till mig
med detta i!

Skulle få mig något happy...



Blir så trött på alla storbloggare...
De påstår att dem är "världens rikaste"
och bara köper och köper kläder och
prylar med dem har varken plats i garderoben
eller någon annanstans..

Klart man blir avensjuk på dem!
Hade jag haft pengar hade jag också
shoppat allt jag såg och ville ha..

Men nu får man nöja sig med
1000kr i månaden som ska räcka
till allt.. phu..
Medans dem har 10-30 000kr och
spendera..

"Det är inte lätt när det är svårt..."


SARA

ha en frågastund eller inte?

läs mer & tyck till i min blogg :D



PUBLICERAT: 2010-02-26, 19:03:18 | URL: http://hheysaraa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: