2010-02-07
 20:14:59

Min kamera..


min kamera + batterigrepp, dock inte andra objektivet.

Vad har du för kamera?
Nikon D80.
Hur många exponeringar har du tagit? Ojoj.. Vill inte ens chansa..
Hur många GB minne har du? 2.0gb
Fotar du med RAW eller JPEG? JPEG.. ajaj ja vet..
Vad är roligast att fotografera? Allt!!
Vilket är ditt bästa objektiv? Sigma 17-700mm eller Nikon 50mm.
Hur många objektiv har du? Två.
Har du tappat bort något objektivlock? Högst någon minut.
Vad blir ditt nästa inköp? Inte bestämt mig än..
Vidvinkel eller zoom objektiv? Zoom.


BILDBEHANDLING
Vad har du för photoshop? CS 3
Hur redigerar du en bild? Olika, beroende på vad de är för bild & vad den ska användas till.
Vilket format sparar du i? Jpeg


ÖVRIGT
Vad var det senaste du fotograferade? Mig själv.
Vad vill du bli när du blir stor? Oj.. Säg det, fotograf / reklam / media nånting där.
Har du varit på något fotouppdrag? Åt andra ja.
Har du sålt bilder? Gör mina fotografier till tavlor..
Vad blir ditt nästa fotouppdrag? Vet inte riktigt.
Nu är det sista frågan, tycker du att du är en bra fotograf? Visst tar ja bra foton, men det är väl
jag som beslutar om jag är bra fotograf eller inte.. Vad tycker ni? =D



E M M A

00.00 kommer jag lotta ut en vinnare! ca 20 personer är med och tävlar :D lycka till hehe



PUBLICERAT: 2010-02-07, 20:56:45 | URL: http://emartenssons.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: