2010-02-18
 17:11:53

Neeeej!

Ibland är jag inte den dära
glada, positiva människan
som vill hälsa på alla som man
känner,(igen).

Jag är inte ensam om att tycka så.

Jag kan tycka det är jobbigt att möta
gamla dagisfröknas och gamla lärare..

För dem finns alltid frågorna
"Hur är det med dig?" "Hur går det i skolan?"
"Har du valt något gymnasium ännu?"


- VI VILL INTE HÖRA DESSA FRÅGOR!!

När jag, Jonna och Therése gick från
matsalen idag så mötte vi våran gamla
svenska lärare..
Jag såg henne på håll och var inte
på humör för att hälsa.


Så sa till Therese och Jonna;
"Ni får hälsa, jag tänker inte göra det!"
*Båda kollar ner i marken och har luvor på sig..*
Jag sneglar upp lite och såklart så ser hon mig..
"HEEEEEEEJ!!"
"....hej"

TACK MINA VÄNNER SOM STÄLLER UPP
FÖR MIG........ ;) hahahha

Ibland vill vi tonåringar inte vara
den dära glada och trevliga jämt..
Vi är ju..... TONÅRINGAR faktiskt. :p



Ida

Hahaha!!!! Såå jävla roligt:P



PUBLICERAT: 2010-02-23, 16:26:20 | URL: http://melwinsmammas.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: