2010-02-12
 13:30:13

Vad ska man säga? :)

Hörde att Mohammed skulle
dra upp en debatt i sin blogg
om att vara född 1995 och
gå i nian. THAT'S ME!! :o


Får se om det blir något med de. ;)
Skulle vara kul och höra från någon
annas vinkel hur dem ser på det.
Irriterande eller bara inget man bryr
sig om? ah..
- jag känner mig inte annorlunda eller
något för att jag är ett år mindre än
alla andra i min klass.. =) hah!


Skrev nationella svenska del-C idag,
gick bra? 5 sidor om hur människor
delar upp andra i fack/kategoriserar
dem.



m'et

Gör det sen ;)


m'et

Egentligen så mena jag att du skulle dra upp debatten;)men visst jag kan göra det lite senare idag!



PUBLICERAT: 2010-02-12, 16:14:17 | URL: http://midoelturkk.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: