2010-01-16
 18:34:26

blää...

Hemma från en härlig dag i backen.
Kan lova att backarna var
riktigt sköna att åka i!!

Jag bor i radhus med
trevåningar... Ca 3 trappor
för mig att gå....
Och varför är det så otroligt
svårt att bära upp brädan för dem?
TRÅNGT!!!!!
bank bank bank..
- ändå hade jag fördral över
så mina händer snittades iallafall
inte sönder av kanterna.. :P

_____

Får se vad fortsättningen av
lördagskvällen kommer att
spenderas?


Varför har min mamma köpt
en badrums matta för 449 kronor?
Den är lila och är gjord av maskar....
Jag är rädd.... :( den äter upp mina fötter! :O



Moster May-Britt

Fina bilder och tankar...nja kanske inte dom gällande syon.....Tänkaer på att du gillar M Horn. När jag var ung sjöng hennes mamma på ungefär samma sätt. Hon hette Maritza Horn...Jag tror du gillar låten där hon typ sjunger att hon vill att han kommer åter hon vet hur han fungerar eller hur fasen det nu var. Vad kul att din mor min syrra har upptäckt slankmaskinen, men faktum är att det där har vi testat för cirka 30 år sedan...slenderton hette det då. Tommys farmor och farfar hade en hemma och folk kom dit och betalade för att bli slimmade......kram på dig, Nu har du fått lite kommentarer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: