2010-01-15
 16:21:43

Gömd sanning..

Många frågar om jag heter
Elvira eller Ida.

I passet står det;
Ida Elvira Eriksson.
- alltid kallats Elvira.

Men nu ska ni får veta sanningen
varför min mamma säger Ida Elvira
till mig när hon ska säga mitt riktiga namn!

Min bror heter Oliver,
när han låg i mammas mage så
trodde dem att det skulle bli en flicka.
Och mamma hade bestämt sig för att
ungen skulle hela Oliva. Men en pojke
kom ut istället och Oliver fick bli namnet.
- sen trodde man att jag var en pojke när
jag låg i magen. Oh vipps så kom det en
bruuud isället ;) Vincent eller Douglas skulle
jag hetat om ja vart en pojke.
Och när mamma och pappa åker från BB
men mig hette jag Ida i ungefär
2 hela dagar.. ;)

Pappa var inte överrens med mor att jag
skulle få namnet Elvira, han gillade Ida mer.
Men efter två dagar bestämde far att ja skulle
få namnet Elvira istället. Så har hetat Ida för er
som inte tror på det, men Elvira heter jag nu! =)


That's the truth! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: