2010-01-14
 19:45:17

Svaren på era frågor.

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

I vilken ålder blev du av med oskulden?
Jag var 14 år när jag förlorade oskulden.

vilken ställning gillar du absolut bäst?

Oj.. Vet faktiskt inte!

Vad är det mest pinsammma du gjort?
Tycker inte mycket är pinsamt men...
Gråtit framför halva skolan kanske?

Vad är det mest pinsamma nån utsatt dig för?

Tycker nog det är när någon tar upp en
tabbe som man gjort förut för andra..

lever du på en lögn i detta nu, alltså...har du ljugit för någon och lögnen kvarstår än idag?
Nej, det gör jag inte!

Vem bestämmer i ditt förhållande?
Både jag och Samuel bestämmer.

Vad hatar du med min blogg ?(robbfyran.blogg.se)
Hatar är ett starkt ord..
men när du inte uppdaterar på flera dagar måste det vara. ;P

Vem hatar du i världen ?
Hmm..
"Hon" som gjorde så att pappa och mamma skiljde sig.

Vem är bäst på sex enligt dig...du eller Samuel?
Vi både är lika bra. ;)

Tror du på gud?
Nej!

Anser du att du kan skryta om att du är bättre än andra på nånting, och i så fall vad?
Jag är bäst på att vara jag! ;) hahah! Tråkigt svar men ändå.

Härmar du lite andra i din blogg?

Visst gör jag det!
Man får ju idéer av andra som man tar till sin blogg.
Men inte som Dessie & Kissie!

Vem ser du upp till ?
Mina vänner som är äldre och vet. Frågan var svår :P

Vad gör dig mest avundsjuk...på ett dåligt sätt?
Tjejer som är på min Samuel eller liknande.. :P

Har du ljugit för Samuel?
Skoj ljugit/skojat. Men inte om något annat.

Var är det dummaste du gjort som du INTE ångrar?
Förstört riktigt för "en" som jag inte gillar men som förtjänade det!
"Skvallrat" för att det inte ska gå illa för denne person. Det hjälpte!

Och vad är det dummaste du gjort som du ångrar?

Stora bråket med min pappa.
Eller onödiga bråket med Samuel för något år sen.

Vet att du är noga med dina naglar, varför?
Ehm.. Jag vill ha snygga naglar, men annars för att mina naglar är så tunna och går av.
De vill jag ju inte.

Har du någonsin haft sexfantasier om en tjej?
Ojj... Har säkert tänkt hur det är att ha sex med en tjej.
Men verkligen ingenting för mig! SAMUEL <3

vad har du för betyg i skolan?
Hehe :P oj, orkar nog inte skriva upp alla,
men har VG i alla ämnen utom musik och engelska.

vad blir ditt nästa inköp?
hahah, rolig fråga! inte en blekaste men klädesväg så behöver jag nya jeans :)
annars så är det snart helg så kanske chips på mat/snacks vägen :D

Sådär, vart inte så många frågor.
Men ni fick svaret på frågorna iallafall! :)

Duger svaren förresten?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: