2010-03-01
 21:58:26

Snor denna av Camilla...

Svarar på lite frågor om
Samuel eftersom det är hans
dag idag. :)


SVARA OM DU ALDRIG VILL MISTA HONOM


1. Vad heter han?
Samuel Lars Wallman
2. Hur gammal är han?
18 idag!! =D
3. När träffades ni sist?
Alldelses nyss.
4. vad har han för hårfärg?
Brunt
5. Brukar han färga håret?
Nej, men jag har slingat det någon gång.
6. Vilka färger har han haft?
Blondt när han var liten ;) sen brunt/blond slingat.
7. Använder han parfym?
Ja! love love love ;*
8: Är han galen?
Näe ;*
9. Vad är erat första minne?
När vi träffades i Avesta första gången.
10. Har ni många minnen ihop?
Självklart, och mer blir det!
11. Vart bor han?
Avesta
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
Japp, i Spanien.
13. Hur ser hans klädstil ut?
Jeans, t-shirt, tjocktröja oftast.
14. Vad heter hans syskon?
Hon heter Erika.
15. När träffades ni första gången?
20 mars 2009
16. Hur träffades ni?
Internet :)
17. Vad går han på för sporter?
Hockey ibland
18. Vad brukar han göra på helgerna?
Med mig!
19. Göra efter skolan?
Umgås med folket på Q.
20. Har ni sagt att ni älskar varandra?
Absolut! Många gånger =)
21. Har han fräknar?
Nix.
22. Har ni kollat på film någon gång?
Heh, jaa. Det händer ganska ofta. =)
23. Har ni bråkat någon gång?
Ja, det har väl hänt.
24. Har ni sovit i samma säng?
Självkart!
25. Har ni skrattat tills ni gråtit?
Jaa. :)
26. Har du sett honom gråta?
Ja.
27. Har du sett honom vara riktigt arg?
Japp..
28. Har han sett dig gråta?
Ah ;/
29. Vad ska ni göra i sommar?
Umgås massor och uppfylla varenda dag med skoj!
30. Har han svikit dig någon gång?
Har hänt någon ensakta gång kanske..
31. Har ni pratat i telefon någon gång?
Ja...
32. Vad skulle du göra om denna personen dog?
Oj.. Vill inte ens tänka tanken. Jag hade inte klarat mig utan honom.
33. Kommer ni vara kompisar om 10 år?
Mer än vänner, JA!
34. Vad är det bästa med honom?
Han är underbar, behandlar mig bäst, ingen har älskat
mig som den jag är som han gör! <3
35. Vad skulle du vilja att han ändrade på?
Vet inte, jag älskar ju honom för den han är..
36. Älskar du honom?
ABSOLUT!
37. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig?
Gärna. :)
38. Skulle du ge honom pengar om du vann en miljon?
Jag skulle nog tagit honom på massor av resor
och överraskningar. Så hade spenderat en hel
del med honom. =)
39. Har ni varit tillsammans?
Japp, det är vi fortfande.
40. Vad har ni för relation?
Förhållande!<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: