2011-12-11
 22:16:09

RICINOLJA FÖR HÅRET

Efter att ha läst en hel del om ricinolja och hur de numera används
för att öka tillväxten av håret. Så var jag såklart tvungen att testa.
Vill bara säga att det fungerar! Jag har även använt det på mina ögonfransar och
dem har växt rejält. Mitt hår som vanligtvis växer väldigt sakta har snabbat på men inte så
snabbt som jag dock velat. Jag tipsar er som vill öka tillväxten av erat hår att testa ricinolja.

Hade inte tänkt att visa upp några före och efter bilder när jag började men tänkte att det skulle
vara roligt, så letade på några för att visa på ett ungefär. Därför riktigt DÅLIGA före- och efterbilder.
Första bilden är dock tagen några veckor innan jag började använda oljan.
Mitt hår har växt 4-5 cm på bara några få veckor.



Linnéa

Hej! Hur gör du med ricinojan när du använder den på ögonfransarna? För jag har den till håret nu nämligen!

Tacksam för svar, villl gärna prova på ögonfransarna!!



PUBLICERAT: 2011-12-21, 14:03:18 | URL: http://linneasjoberg.devote.se/
Madeleine

Hej, !

Jag undrar också hur du gör det på ögonfransarna.

Skulle gärna prova de, :)



PUBLICERAT: 2012-02-13, 22:36:46 | URL: http://webermadeleine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: